Thursday, December 8, 2016

Zurich designer hotel - emeletes agy

Ezen a heten Zurich van soron - a szallas ismet a 25 Hours Hotel az irodatol par perce. Azt eddig is tudtam hogy a dizajner szallodak egyediek es kulonlegesek - de erre nem voltam felkeszulve. AMikor beleptem a szobamba, megdobbent hogy egy emeletes agyat latok. Nagyon szep es biztos draga - de en inkabb a hagyomanyos agyat szeretem. Sajnos a szallodaban telthaz van - igy marad az emeletesagy also szintje a kovetkezo par ejszakara - a kilatas viszont szep...

Mivel kesore jart mar, igy a szallodai ettermben vacsoraztam. "Pulled Beef" burger meg soha nem ettem (disznohusbol mar igen), igy gondoltam hogy kiprobalom. A szalkakra huzott marhahus a kulonbozo szoszokkal es fuszerekkel isteni volt, as "edes" krumpli hozza pedig inkabb erdekesnek mondanam. Egyedul ami nem tetszett, az az volt hogy cask 1DL bort mertek ki a poharba, es azt is aranyaron (tobb mint €10)

     
     

2 comments:

Marianne said...

no es hol aludtal, emeleten?!

Nicholas said...

Lent aludtam :)