Monday, December 12, 2016

Utazás San Antonio-ba

Mar cask 2 het van hatra Karacsonyig, de egy utolso uzleti ut meg mindig hatra van - ezuttal Texasba, pontisabbal San Antonio ahol eddig meg nem voltam. Az ut sajnos ameriakai (United) legitarsasaggal volt - ha lehet akkor inkabb maradok az Europaiaknal ahol a kiszolgalas es a szinvonal is jobb. A gep 9:20-kor indult, de mar 7-re kintovoltam a repteren, igy volt idom reggelizni, tudvan hogy a gepen keveset adnak enni.

Az ulesek meglepoen kenyelmesek es tagasak voltak a turista osztalyon, filmekbol is volt valasztek boven - de inkabb maradtam a munkanal es a terkep nezesnel. Az ut Houstonba majdnem 12 oras volt - elegge brutalis hogy ez ido alatt cask egyszer adtak rendes ennivalot (ebedre), majd leszallas elott egy apro meleg szendvicset.

Annak ellenere hogy tobb mint masfel oram volt elerni a csatlakozast, nem jartam sikerrel - az utlevel ellenorzesnel tobb mint 1 orat kellett varni, jo nagy volt a fejem...

     
     

Vegul az eredeti idopnt utan tobb mint 3 oraval erkeztem a szallodaba elegge faradtan - otthon mar hajnali 4 volt. A szalloda amit a ceg gyakra hasznal az Aloft San Antonio Airport - ami nem meglepo modon egy designer hotel. A medencezeshez szerintem huvos lesz, de az ablakom legalabb nem az utcara nez es az agy is kenyelmesnek tunik :)

     

2 comments:

Marianne said...

Na ez mar jobban nez ki.....

Nicholas said...

Ez is egy designer hotel - lehet hogy itt is vannak emeletes agyak azert :)