Wednesday, July 15, 2015

Blue Martini

A mai nap ismet nagyon gyorsan eltelt - egyik megbeszelesrol rohantunk a masik targyalasra. Volt ami felejtos volt, de a legtobb nagyon eredmenyes volt. Az utolso megbeszelesnek joval 7 utan volt vege, igy mire visszamentem a szallodaba es atoltoztem, majdnem 2 oras kesesben voltam a kiszemelt esti rendezvenyre (Platronics vendege voltam). Szerencsere tobben is igy voltak, igy csaak este 9 fele kezdett el megtelni a Blue Martini.

A barban mindent lehetett enni es inni - igy gondoltam hogy iszok egy Long Islandos Ice teat. Meglepetesre nagyon jol csinaltak, igy sajnaltam hoyg cask egyet ittam - mivel a valtozatossag kedveret holnap ismet reggl 7-kor van az elso megbeszeles.... Csutortokon cask 8-kor less az elso, amit mar nagyon varok nem cask azert mert +1 ora alvas jar, de egyben az utolso nap is es ste indulok haza :)

   

No comments: