Monday, November 24, 2014

Royal Tandoori Etterem - Reading, Anglia

Szombaton erkeztem haza egyhete AMerikai utbol - de ma mar ismet utazok - ezuttal Angliaba, ugyszinten Microsoft megbeszelesekre. A gep Munchenmbol idoben indult, de ami meg meglepobb volt hogy 10 perccel korabban szalt le - ez pedig Londonban a tapasztalaim alapjan ritka mint a feher hollo. Tanulnva a multkori draga taxis elmenybol - ezuttal rendeltem egy autot ami a repteren vart.

Vacsorazni a Royal Tandoori Indiai ettermbe mentem - a valasztek (kiveve az eloetel) elegge boseges volt. Eloetelenek hazi Popadomot ettem, elegge csipos volt annak ellenere hogy csak 3 paprika volt az etlapon, kivancsi vagyok milyen lehet ami melett 5 van.... Foetelnek vajas csirket rendeltem rizzsel es Indiai kenyerrel - az adagok finoma es bosegesek voltak.

Holnap egy hosszu nap kovetkezeik, de szerencsere ez volt az idei utolso utazas ha minden igaz.

     
     

No comments: