Thursday, November 6, 2014

Munchen -> Reading

Par honapig nem volt semmilyen uzleti utazas - de ennek ellenere rengeteg munka volt, gyakran tobb mint 12 orat voltam bent az irodaban naponta. Holnap egy 1 napos tanfolyam lesz a Microsoftnal, igy mar ma este utaztam Readingbe. A business varo meglepoen ures volt, de ez tokeletes volt mivel volt meg par telefonos megbeszelesem. Pont mielott indultam volna a kapuhoz, megnyotottak az uj "specialitas" pultot, igy rendeltem egy halas/slatas tekercset ami nagyon finom volt.

A gep jo fel oras kesessel indult, igy eselyem se volt elerni a buszt amit kineztem. Mivel nem akartam majdnem egy orat varni, taxival mentem Readingbe a szallodaba - aminek a vegosszege 115.94 font (azaz majdnem €150) volt, tartalmazva a plusz 10% hitelkartya koltseget. Hat mit mondjak - nem seemi ez az angol szisztema....

     

2 comments: