Wednesday, April 24, 2013

Hilton elnoki lakosztaly es bufe

Tavaj egyszer mar megkaptam az egyik elnoki lakosztalyt a Hiltonban, de annak idejen gondoltam nem valoszinu hogy megegyszer elofoedulna. Mivel a napom szokas szerint teljesen zsufolt volt, igy este a bejelentkezeskor felse tunt az "ismeros" szoba szam, csak az ajto nyitaskor esett le - ezuttal a folyot is lattam a szobabol mivel meg vilagos volt. Termesztesen a szokasos gyumolcs, edesseg, snack es bor vart a szobaban amit az Arany kartyanak koszonhetoen mar megszoktam.

A rengeteg munka miatt nem akartam tul messzire setalni a vacsora miatt - tudva hogy meg jo par ora gepeles var ram. A szalloda hatso ajtajan kilepve lattam hogy bufe jellegu vacsora van - igy nem is keresgeltem tovabb (tobb mint egy eve jarok ide ket hetente, de meg sose vavsoraztam a szallodaban). Eloezelnek rakot, hust, lazacot es teszta salat pakoltam. Foetelenek pedig diszniszelete krumplival es gombas baranysultet rizzsel - egy kis salataval. Minden nagyon finim volt, igy a desszerte nem is maradt hely - a sajt tortat azert megkostoltam, de kozel se volt olyan finom mint amit Melinda csinal :)

 
     

2 comments:

Marianne said...

Hm not bad...presidential suite

Nicholas said...

Yes, was impressed by the upgrade :)