Wednesday, November 7, 2012

Hilton Honors aranykartya

Ev eleje szinte 2 hetente jarok Mainzba - de nem gondoltam volna hogy osszejon a Hilton aranykartya az ev vegeig. Este a becsekkolasnal kozoltek hogy mint aranykartyas vendeg nagyobb szobat es jobb kilatast kapok + inygen internet hozzaferest (amiert eddig 17 EUR volt a koltseg). Termeszetesen nagyon orultem, de meg volt plusz meglepetes a szobaban - uveg bor, viz, gyumolcs, edesseg, plusz egy ajandek ital a barban. A szoba tenyleg nagyob a szokasosnal - de meg mindig nem akkora mint a Dorint Pallas ahol aprilisban voltam. Sajnos a bari italt nem hasznaltam el - de bort azert megkostoltam (2010-es Rajnai rizling), nem volt rossz :)

  

2 comments:

Marianne said...

It's funny like you're there all day and can marvel the view but it's nice they offered!!

Nicholas said...

Yes, it was already dark when I checked in and still dark when I checked out...