Friday, March 22, 2013

Viszlat BlackBerry...

Tobb mint 9 eve hasznalok BlackBerry telefont a munkajelyemen - 8 kulonbozo modellt az evek soran - de tavaj ev vegen ugy dontottek a cegnel hogy szep lassan atallunk Nokia telefonokra. A legutolso "rendes" telefonom is Nokia volt - egy 6200-as - de egy evtized alatt osszehasonlithatatlanul megvaltozkat a telefonok, megha a marka megis maradt. A BlackBerry nagyon hasznos es megszokott  volt kozel 10 ev alatt - es kicsit sajnalom hogy valt a cegunk mivel az uj Blackberry Z10 igen jo keszuleknek igerkezik.

As elos BlackBerry amit hasznaltam egy 6280-as volt, monkrom kijelzovel es joval nagyobb merteben mint a Nokia 6200. Eleinte elegge furcsa volt - viszont emailekre tokeletes volt es hamar megszoktam. Ugy fel evre ra kaptam az elso szines kijelzoju BlackBerry-t, a 7250-et, majd az evek soran kovette a tobbi modell. Az elso fenykepezogepes modellt - Curve 8320 - 2008-ban kaptam, es tulajdonkeppen a blogom is akkor indult, mivel konnyu volt fenykepezni, a szoveget megirni - majd emailen keresztul posztolni az egeszet

A BlackBerry is probalkozott erintokeprnyos telefonokkal amikor az Apple kihozta az elos iPhone-t, de a "Storm" telefonjuk abszolut nem volt sikeres, igy inkabb maradt a Curve majd kesobb a Bold szeria a munkahelyen. A 9800-as Torch, viszont mar egesz jo erintokepernyovel rendelkezik - de a kicsusztathato billenytsuzetet azert jobban szeretem hasznalni hosszabb email irasoknal. Ezert egy kicsit tartok is az uj Nokia telefontol amit ma kaptam - de szerintem mint a BlackBerryt elegge hamar megszoktam - ez is menni fog :)

Emlekul pedig kepek a BlackBerry modellekrol amiket hasznaltam...

BlackBerry 6280
BlackBerry 6280
BlackBerry 7250
BlackBerry 7250
BlackBerry 8700
BlackBerry 8700
BlackBerry Curve 8320
BlackBerry 8320
BlackBerry Curve 8520
BlackBerry Curve 8520
BlackBerry Bold 9000
BlackBerry Bold 9000
BlackBerry Bold 9700
BlackBerry Bold 9700
BlackBerry Torch 9800
BlackBerry Torch 9800

1 comment:

Marianne said...

nehez kovetni a technikat!