Saturday, August 11, 2012

Pula - Horvatorszag - Buvarkodas

Pula Croatia Diving, Diving in Croatia and Diving in Pula - pictures
Ma delelott 10-kor ismet mentem buvarkodni a Hippocampus Diving Centerrel - ezuttal fenykepezogepet is vittem magammal. A Panasonic Lumix DMC FT3 gep elvileg 12 meter melysegig jo, igy gondoltam hogy nem lesz semmi problema mivel multkor nem merultunk 12-ig. A 43 perces merules alat sikerult 53 fenykepet csinalnom, valoszinuleg ugy neztem ki a viz alatt mint egy Japan turista. A tengeri vilag gyonyoru volt, a latasi viszonyok talan egy picivel jobbak voltak mint szerdan. Harmadzorra sikerult is egy sziklahalat lefenykepeznem (elotte nem voltam elegge ovatos es tul gyorsan usztam oda - igy mindig vissza tolatott a szikla ala) - de annyira beleolvad a kornyezetebe hogy alig lehet eszrevenni a fenykepen. A merules vegen kiderult hogy 13.1 meteren is voltunk - a fenykepezogepnek pedig semmi baja :)

Norcsiek ugy egy ora mulva megerkeznek ha minden jol megy - gondolom eloszor koccintunk es utana megyunk le a partra - este pedig grillezunk :)

         Diving Pula   Pula Croatia Diving
Pula Croatia Diving         Pula Buvarkodas   Horvatorszag Buvarkodas

2 comments:

Marianne said...

great photos again

Nicholas said...

It was a great dive!