Tuesday, August 14, 2012

Istria hajokirandulas - Rovinj, Limskifjord, Vrsar, Brijun

A reggeli 6:30-as keles nem esett tul jol - de megerte mert az egesz nap tokeletes volt. A busz 8-ra jott ertunk, majd a hajo 9-kor indult a Pulai kikotobol. Ut kozben rengeteg szigetet lattunk, tobbek kozott a Brijuni nemzeti parkot is - ami annak idejen Tito elnok nyari rezidenciaja volt. A Limskifjordba a hajo egy darabig felment - 9 kilometerig van sos viz - kozben ebedet szolgaltak fel. Gyerekek grill palcikat kaptak, mi pedig finom grill halat es grill csirket.

Elso allomasunk Vrsar volt, majdnem 2 orat toltottunk. Az idot setalassal es a szep jachtok nezesevel toltottuk - na meg termeszetesen fagyizassal. Visszafele a hajo meg megallt Rovinjba ugyszinten 2 orara - Melindaval mar parszor voltunk. Ezuttal is felmentunk a templom es tornyhoz, de most Danival a tornyot is megmasztuk. A kilatas fentrol csodalatos volt - Dani rengeteg fenykepet keszitett.

Az ut Pulaba masfel oras volt, kozben tovabb gyonyorkodtunk a szebbnel szebb hajokban es szigetekben. Pulaba erkezve remekul lehetett latni a kolloseumot es a belvarost a parton. Gyerekek rendesen elfaradtak, Bianka mar vacsora utan egybol ment is aludni.

Rovinj
   Limskifjord      Vrsar
Rovinj            Rovinj
Rovinj            Pula Colosseum

2 comments:

Marianne said...

what a way to spend a day, lovely

Nicholas said...

It was great, the whole day flew by