Monday, June 28, 2010

Ismet Basel

Pentek delutan kiderult hogy bevalasztottak a palyazat utolso fordulojaba – igy ma ismet Baselba vagyok. A ma reggeli gep egy Dash 8-400 volt, mar jo reg nem ultem propelleres gepen. Madridi es Scheffieldi utam utan iden harmadszor is szerencsem volt egy telthazas geppel, igy ismet Business osztalyon utaztam. Egy 50 percel utnal igazabol nem sok elonye van, talan annyi hogy a melletem levo szek is ures volt. Mult heten eszre se vettem hogy a kijaratnal jobbra van Svajc, ballra pedig Franciaorszag es Nemetorszag – tok muris...

Eloadasunk is targyalasunk jol ment szerintunk – eredmenyhirdetes kb 2 het mulva lesz. Meg jo hogy volt legkondi a teremben – 30 fokban oltonyben/nyakkendoben nem a legkenyelemsebb. Repteren most nem volt semi galiba, igy bizom hogy a gep idoben indul es hazaerek a Chile/Brazil meccs masodik felidejere, nem ugy mint mult heten amikor nem lattam semmit az esti meccsbol.

           

No comments: