Sunday, March 21, 2010

Madrid - Santiago Bernabéu

Jol kezodott az utazas - mobiltelefonos beszallo kartyam nem mukodott, de mint par percre ra kiderult - televolt a gep igy atraktak a business osztalyra, igy kaptam rendes ebedet :) Melindaval voltunk meg Bianka elott Madridban (munkaval osszekotve) - de akkor a Santiago Bernabéu kimaradt, igy ma bepotoltam. Nem semmi a stadion - Puskas Ferenc rengeteg helyen van mint Real Madrid legenda - rogton az elejen van egy nagy poszter hogy a 20. szazadban O rugta a legtobb golt, 512-ot 528 meccs alatt. Jo volt latni hogy rajta kivol meg 5 masik magyar jatekos fordult meg a kulbnal. Trofeajuk is van boven minden kategoriabol - Europa (BEK, KEK, BL, stb) 12, Spanyol bajnoksag 31, Spanyol kupa 17 es 3 vilag kupa. Teljesen mas erzes a kispadrol nezni a stadiont mint a fenti kilatokrol - szerintem az igazi hangulat az valahol kozeptajon lehet.
Jo sokat setaltam igy rendesen elfaradtam - jol esett a steak :) Holnapi nap jo hosszu lesz, 6-kor kezdodik a napom egy teleconferenciaval Ausztraliaval....

           
           
           
           
           

No comments: