Saturday, July 15, 2017

Csináld magad favágás

Tulajekkal mar lassan egy eve beszelunk arrol hogy kikene vagni a fat a kertunkbe - tul nagyra megnott es igy learnyekol mindent, alatta nem no semmi - meg gaz sem, egesz evben szemetel, es raadasul betegnek is tunik mivel hullik a kerge. Tavasszal talalkoztunk es mondtak hogy majd kilehet vagni, ami jo hir volt - csak az volt a kerdes hogy mikor...

Uli par hete mondta hogy nem kell kulon engedely a kozgyulestol, hanem sajat magad is megcsinalhatod ha ugy iteled meg hogy beteg a fa. Tulajek voltak nalunk ebedre, igy beszeltunk a farol is - mondtak hogy nyugodtan vagjuk ki (igy ok is jol jarnak mert nem kerul penzbe). Miutan elmentek, Arpitol kolcsonkertem fureszt hogy felmasszak a fara es megnezzem hogy lehetne nekiallni.

           

Par agat rogton levagtam, majd annyira belejottem hogy csak azokat hagytam meg amit letranak hasznaltam volna hogy a torzset motoros furesszel levagjam majd. Par szomszeddal odebb lattak hoyg mit csinalok es felajanlottak hogy kolcsonadjak a motoros fureszuket. Termeszetesen eltem a lehetoseegel, igy alig 3 ora alatt teljesen eltunt a fa.

A kertunk a vegen ugy nezett ki mintha hurrikan ment vola keresztul. Melinda szepen felapritotta a gallyakat metszo olloval, en pedig a nagyobb ronkoket a motoros furesszel. Szerencsere volt egy kontener a kozelben, igy mindent kihordtam - alig 4 ora alatt vegeztunk is az egesszel. Melindanak mar van otlete hogy mit kezdjunk a plusz hellyel :)

           

No comments: