Tuesday, April 4, 2017

Turtle Bay - Karib étterem és bár

A szalloda kornyeken mar lassan voltam az osszes etteremben - mult honapban lattam hogy a Turtle Bay-ben sokan voltak, igy gondoltam hogy legkozelebb kiprobalom. Ma este nem voltak sokan, igy hely volt boven - a kialakitasa erdekes, du ugyanakkor hangulatos. A menut nezve nem igazan tudtam hogy mit rendeljek - de amiket a pincerek vittek ki az mind nagyon jol es finomnak nezet ki, ig mondhattam volna nyugotan hogy "olyat kerek".

Az etlapot sokaig neztem, de vegul a pincertol kerdeztem hogy mit ajanl. A szokasos kerdezz felelek beszelgetes utan (mit szeretek, mit nem, mennyire vagyok ehes, stb) vegul a BBQ disznohusra esett a valasztas, melle pedig "Rude Boy" nevezetu koktel. A vacsora nagyon finom volt - es most mar ertem az eterem mottojat - "We like it hot" (azaz erosen szeretjuk) - mit ne mondjak, "kellemesen" csipos volt - valsozinuleg holnap is csipni fog... Ennek ellenere nagyon finom volt a vacsora, bar igazabol nem ertem hogy ki az aki meg ezt a kajat meglocsolja csipos szoszokkal ami az asztalon volt...

     
 

No comments: