Tuesday, July 5, 2016

Utazas Zurichbe

Teganap kezdtem az uj munkahelyemen, de mivel meg Munchenben nincs irodaja a cegnek - igy ma Zurichbe utaztam hogy megismerkedjek a ceggel es a kozeli munkatarsakkal. Eredetileg vonattal mentem volna, de az idozites miatt vegul busszal mentem - eyz volt a leggyorsabb verzio. Az utazas siman ment, bar a legkondi mukodhetett volna jobban is.

A Zurichi Rackspace iroda egy uzleti kozpontban helyezkedik el nem messze a fopalyaudvartol. A nap nagy reszet ismerkedessel toltottem, igazi nemzetkozi csapat van - Osztrak, Nemet, Olasz, Spanyol, Portugal, Angol, Ir, Ausztral, Perui, Horvat, Orosz, Amerikai, Finn es tobbek kozott Magyar munkatarsak. Mindenki nagyon kedves es laza - tejesen mas a hangulat, az elso benyomas alapjan egz kituno ceghez jottem :)

     

3 comments:

Marianne said...

sok sikert, ez is pompas

Nicholas said...

Koszonom :)

Home Elevators Surprise said...

I enjoyed rreading this