Tuesday, July 26, 2016

Osteria del Portico

Ezen a heten ismet Londonban vagyok par napot hogy talalkozzak az uj kollegakkal. A gep reggel kicsit kesve indult es meg kesobb erkezett, igy majdnem este 7-kor jottem el az irodabol hogy tudjam tartani a megbeszelesi tervet. A szallas ezuttal is a Xanadu hotel - a kornyeken rengeteg etterem van.

Vacsorazni az egyik kozeli Olasz etterembe mentem - Osteria del Portico - nagyon hangulatos kerthelysege is van (sajnos ez zarva volt - mondvan hogy hetkoznap van). Eloetelnek "Carpaccio"-t rendeltem, finom volt - az egyik szelet hus kicsit mocsingosnak tunt, de aztan rajottem hogy 2 szelet ragadt egymashoz es valoszinuleg az alsot nem is lattak. Foetelnek "Farfalle Salmone e Piselli"-t rendeltem, ami lazacos teszta volt - erre mast nem lehet irni mint hogy kituno, nagyon finom volt. A vacsorahoz Melinda egyik kedvenc borat, Montepulciano d'abruzzo-t szolgaltak fel - majd bepotoljuk Melindaval amikor gyerekek nem lesznek otthon :)

   

1 comment:

Marianne said...

pompas es meg hogy ugyanolyan bort is lehet inni....