Saturday, November 21, 2015

Hazautazas Munchenbe

Tegnap hajnali fel 4-re felhuztam az orat hogy delutan mire felulok a gepre kelloen faradt legyek. Reggeli utan meg elmentem par aprosagot venni - majd indultam a Seattle repterre ahol meg volt idom megebedelni. A gep pontosan indult es a 9 oras utbol sikerult bo 6 orat aludnom - a reggelire se ebredtem fel, de ezt potoltam a Frankfurti business varoban ahol tobb mint egy oram volt. Szerencsere Munchenbe is pontosan indult es erkezett a gep - a borondom is megerkezett :)

Meglepo modon ezuttal a gyerekek nem azzal kezdtek hogy milyen ajandekot hoztam - hanem a borond melle ultek hogy pakoljak ki :) Dani kapott egy LEGO Seattle tornyot, Bianka pedig egy plush allatot - mig Melinda egy uj bor penztarcat, Bianka kapasbol lenyulta a regit es azzal jarkalt egesz delutan :)

Jo ujra otthon lenni, de sajnos hopnap mar mehetik is Dublinba par napra - remelem ez lesz az utolso utazás ebben az evben.....

      
      
      

2 comments:

Marianne said...

na ez mokas - nem kerdeztek cask jeleztek borond melle ulve, ha ha

Nicholas said...

Aranyosak voltak :)