Monday, October 5, 2015

Munchen -> Frankfurt -> Manchester -> Sheffield

Utolso pillanatban - mult het elejen szoltak - hogy Sheffieldbe kell menni egy workshopra, tobb mint negy eve voltam a Sheffildie irodaban utoljara. Az utan siman telt, bar mivel utolso pillanatban foglaltam a repulojegyez, nem sok valasztas volt - igy Frankfurton keresztul repultem. Ez legalabb jo iranyba haladt - nem ugy mint amikor ev elejen Londonba mentem Becsen keresztul, majd hazafele megyek Bescen keresztul most...

Nem sok minden valtozott se a repteren, se az odavezeto uton (vagy akar az idojarason) - a vonat ut nagy reszen (majdnem masfel oras), tovabbra sincs terero a telefonon. A szalloda ezuttal a Hilton, ami jobb mint ahol eddig volt a szallasom, joval tagasabb es csondesebb is. Mivel elegge keson erkeztem, igy vacsorara maradt a szallodai etterem - a hamburger egesz jo volt, de a legjobb meg mindig a Mainzi Cubo Negro amit eddig ettem.

     
     
 

No comments: