Sunday, July 12, 2015

Orlando pihenes es vasarlas

Ejszaka viszonylag jol aludtam, de mar fel 6-kor felebredtem, nagy meglepetesre meg teljesen sotet volt. Ugy 7 fele kezdett el vilagosodni, minden tok ures volt a szallodaban, igy elmentem uszni az egyik medencebe ami a szobam alatt van. A viz meglepoen meleg volt - ugy is lehet mondani hogy uszasra majdnem alkamatlan. Reggelizni az egyik kerthelysegbe mentem, teljesen meglepodtem hogy milyen edessegeket lehet kapni - csoki, gumi maci, gumicukor, stb - abszolut nem meglepo hogy sok Amerikai ilyen kover.

Reggeli utan elmentem vasarlni az egyik bevasarlokozpontba, mikor megerkeztem rajottem hogy itt mar voltunk 5 eve amikor Floridaban nyaraltunk. Nem sok valtozott - ugyan ugy meleg volt... Delutan volt meg par oram, igy medencezessel toltottem es meglatogattam a medence szelen levo bart is. A sor hideg volt, viszont ittam mar jobbat is.

Vacsorazni Microsoft kolegakkal mentunk a Christini's etterembe - ami allitolag Orlandoban az egyik legjobb Olasz etterem. Az ettermet rengeteg hiresseg latogatja - foleg sportolok mint pl Tiger Woods, Magic Johnson - igy a falak szinte kepekkel van tele. Maga az etterem nagyon hangulatos - de ugyanakkor elegge puccos is, igy nem talaltam meltonak hogy fenykepezgetek. Az etelek tenyleg nagyon finomak voltak - eloetelenek rakot, majd foetelnek tengeri sugert (Sea Bass) ettem. Az adagok meglepoen nagyok voltak, ilyen arak melett (900 dollart fizettunk 5-en) altalaban nagy tanyer es kis adag szokott lenni (nagyon sajnalom hogy nem fenykepeztem le).

Holnap 0. nap a Microsoft koneferncian - 10-kor van az elso megbeszeles....


     
     

2 comments:

Marianne said...

No, ez is ritkan adatig meg hogy elvezheted a szallodai dolgokat! Bor terkep!

Nicholas said...

Igen, matol pedig kezdodik a munka...