Tuesday, July 21, 2015

Londoni Utazas

Csak mult penteken ertem vissza Orlandobol a Microsoft Konferenciarol, de par napra ra ismet utazhatok a Microsofthoz megbeszelesekre, ezuttal Angliaba. Mivel last minute utazas volt, igy sajnos nem Lufthansaval, hanem British Airwaysel utaztam - igy ugrott a business varo es a vele jaro vacsora a reprteren.

Az ut siman telt es vegig jo ido volt - elhagyva kontinentalis Europat Belgium/Hollandia kornyeken jol lathato volt a partszakasz. London felett tettunk jo par kort (ugy 20 percen at) mire vegre leszalltunk, de igy legalabb tudtam par kepet kesziteni - elegge szmogos volt a levego es igy a kep se az igazi. A sofor a repteren vart es vitt a szallodaba - a Bracknell Hilton nem rossz - de az Orlandoi Hilton sokkal jobban testszett. Vacsorara hamburgert ettem a szallodaban, a hus elegge szaraz es cipotalpas volt - valoszinuleg visszakuldom ha nem vagyok ennyire ehes...

     
     

2 comments:

Marianne said...

a bocskortalp az nem izletes....talan vissza kellett volna kuldeni

Nicholas said...

Ha nem lettem volna annyira ehes akkor visszakuldtem volna - pedig ram nem jellemzo visszakuldeni ennivalot...