Sunday, March 22, 2015

Hilton London Wembley

Mult heten nem utaztam, de ezen a heten ismet 3 napos utazas - ha minden jol megy akkor egy darabig nem kell utazni - Januar ota minden heten voltam valahol (kiveve mult heten). Vasarnap delutan a Muncheni repter teljesen ures volt, es ez a Business varoban is latszott, meg sose lattam ennyire uresen. Az etel valesztek nem valtozott, tovabbra is a Leberkäse a fo etel a salatak es a levesek mellet.

A gep kicsit kesve indult, de ennek ellenere idoben rkezett Londonba. A taxi amit elore rendeltem fel ora alatt elvitt a London Wembley Hiltonba - forgalom abszolut nem volt. Allitolag a szalloda elegge televan - igy kaptam egy "upgrade"-ot az executive emeltre es ezzel egyut az executive klubba is, de cask holnap tudom megnezni mivel este 9-kor mar zarnak... Mindenestre a szoba es a kilatas nem semmi a stadionra :)

     
     

No comments: