Monday, February 9, 2015

Londoni Utazas

Mult heti Uxbridge-i latogatas utan ezuttal Londonban lesznek megbeszelesek - most Düsseldorfon keresztul ment a gepem.... A Düsseldorfi business varo elegge szegenyes, a valasztek nem sok volt, Currywurst es salata (egesz jo volt), srobol viszont volt Diebels csapolt - amolyan barna Ale szeru sor, kicsit edes volt szamomra. Az ido most nem volt anyira tiszta mint mult heten, viszont a naplemenete csodalatas volt.

A ma esti szalloda a Hilton Kensington es mivele elegge keson erkeztem, igy mar nem alltam neki ettermet keresni hanem a szallodaban vacsoraztam. Marhahust kivetelesen nem kivantam, igy vegyes haltalat rendeltem - nem gondoltam volna hogy ilyen nagy adagot hoznak, az eloetelek alatt szerepelt ket szemer reszere, gondoltam hogy egy embernek eleg lesz foetelnek - hat nem tevedtem....

     
     

No comments: