Monday, November 17, 2014

Seattle Space Needle

Delutan miutan elvegeztem a munkamat muszaly volt kimozdulnom a szallodabol hogy ne aludjak el es kibirjam esteig - igy bementem a varosba megnezni a kilatotornyot. Naplemente elott ertem oda nem sokkal, igy epp tudtam normal kepet kesziteni is. Amint lement a nap, elkezdett fujni a szel es a leveho is lehult, epp hogy + van, de a szelnek koszonhetoen joval hidegebbnek tunt.

A kilatas fentrol csodalatos - a kilatotorony resze 160 meter magasan van, a lift pedig 41 masodperc alatt visz fel. A Sydney torony ehez kepest 40 masodperc alatt visz fel 250 meter magasra - de ez meg mindig elmarad a CN Tower-tol Torontoban ami az eddigi legmagasabb torony ahol voltam - 342 meter magasaggal es uveg padloval :)

Sikeresen kibirtam fel 10-ig (otthon fel 7 lesz - 26 ora alatt aludtam par orat a gepen) igy talan az atalass siman fog menni - holnaptol megbeszelesek halmaza, maximum a delutanin alszom....

     
 

1 comment:

Marianne said...

beautiful great shots!