Sunday, July 13, 2014

Washington varosnezes

Reggeli utan meg volt egy kis munkam, de utana elindultam Washingtoni varosnezesre. Washingtonban rengeteg memorial/emlekmu van - sokan a buszos varosnezest ajanljak. Mivel jo ido volt, igy gondoltam hogy majd gyalog szepen korbejarom a nevezetessegeket. A szallodatol legmeszebb a Capitol volt, igy gondoltam hogy elsonek azt nezem meg (plusz ami meg utba esik). Az ido 30+ fok es jo magas paratartalom, igy tkozben megittam jo par liter vizet. Az tcak tobbsege teljesen kihalt, inkabb csak a fo latvanyosagoknal voltak helyi es kulfoldi turstak. Sajnos a Captol legtobb reszeben nem lehetett fenykepezni - gondoltam hogy nem kisrtem a helyi "ingyen szallast" - igy betartottam a szabalyokat.

     
     

Delutanra kezdtem faradni es meg mindig hatravolt egy csomo latnaivali - igy csatlakoztam egy Segway csoporthoz hogy megnezzem a maradek fo latvanyossagokat. A Segway-t mindig is szerettem volna kiprobalni, igy tokeletes alkamlom volt. Az iranyitasa gyorsan elsajatithato es nagyon elvezetes repeszetni vele a tomeg kozott. Eloszor a feher hazat neztuk meg, majd kovetkezett a Vietnami emlekmu. Ezt kovetoen a Lincoln, majd a Koreai haborus emlekmu volt amit meglatogattunk.

     
     

A csoporba osszesen hatan voltunk a vezetovel egyutt - igy volt idonk boven nezelodni es fenykepezkedni - a nap folyaman csinaltam vagy 100 kepet, a legtobb jol sikerult. A jo ket oras "kirandulas" vegen meg megneztuk a Roosevelt es Jefferson emlekmuvet - itt mar joval kevesebb turista volt. Ugy 10 kilometert mentunk a tura alatt - kb annyi amit egesz nap setaltam. Vacsorara rendesen megeheztem, Boleny hamburgert ettem - nagyon finom volt! Holnap kezdodik a Microsoft konferencia....

     

2 comments:

Marianne said...

Segway seems fun!

Nicholas said...

Yes, was great fun!