Wednesday, April 2, 2014

London kirandulas

Par hete voltam Londonban utoljara - sajnos a "buszos" szalloda (legkozelebbi szalloda az irodahoz - 2 perc gyalog - mig a masik legkozelebbi 3 metro allomas) telljesen fogalalt volt, igy egy masik szallodaban toltom az ejszakat. Ez egy kertvarosban van es kicsit hasonlit a Crown Hotel-hoz ahol par eve voltam - apro hazacskakbol all. A madarak este csiripelnek az ablak elotti fan, remelem nem kelnek tul koran... Vacsorazni par lehetoseg volt a kornyeken, vegul az Indiai-Nepal ettermet valaszottam. Eloetelnek "hazi" grill sajtot rendeltem - igazan finom volt, az ize kicsit Halloumi es Fetta sajt keverek volt. Foetelnek nem kiserleteztem, a jol bevalt vajas csirket rendeltem. Holnap husszu nap lesz - bizom benne hogy eredmenyes lesz mivel sokat keszultem :)

     
     

No comments: