Tuesday, October 8, 2013

Pomp

Ezuttal 3 napot toltok Mainzba, de a korai kelest meg mindig nem szoktam meg - viszont ezuttal igen szep napfelkelzet lattam leszallaskor ihy fel 7 fele. A nap szokas szerint jo hosszura sikerult, de ezert az esti setalas alatt sikerult uj ettermet talani. A Pomp nevezetu etterem inkabb a legtobb bar jellegu etteremhez hasonlit, igy golndoltam hogy kiprobalom az aktualis specialitast - sutotoko hamburger sajttal es szalonnaval. Megmondva oszinten, nem volt rossz - de jobbat vartam. A legjobb hamburger Mainzba me mindig a Cubo Negro, majd a Maxim ahol szinten voltam parszor. Viszont holtvetsenyben a Chilli Peppers-el befet a harmadik helyre :)

     

2 comments:

Marianne said...

how many restaurants Mainz has

Nicholas said...

I'd say another 10-15 that I haven't been to