Wednesday, February 20, 2013

Mainz - Delphi Gorog Etterem

Egy eve jarok ket hetente Mainzba, eddig rengeteg etteremben voltam a kornyeken, de Gorogben meg nem. Gondoltam megnezem hogy van e a szallodatol nem messze - a legkozelebbi 5-10 perc setara volt. A Delphi Gorog Etterem viszonylag kicsi, talan pont ezert is hangulatos - az 5 lieteres Metaxa diszitesek kifejezetten tetszettek :) Az osszes szemlyzet gorog volt, igy tudtam hogy finom lesz a vacsora. Eloetelnek Saganaki sajtot valasztottam - ami tulajdonkeppen egy gorog rantott sajt - nagyon finom volt. Foetelnek pedig a Mykonos vegyes talat valasztottam, volt rajta szuflaki, gyros, suzuki, tzatziki es rizs. Az adag szokas szerint boseeges volt - talan nem kellett volna eloetelt rendelnem. A gratis Ouzo kifejezetten jol esett - de a seta hazafele szerintem jobbat tett.

        

No comments: