Tuesday, September 4, 2012

Cafe Extrablatt - Mainz

Letudva a reggeli Lufthansa sztrajkot nagyon gyorsan telt a nap. Eszreveheto hogy egyre jobban rovidulnek a napok - 2 hete meg a vacsora vegen is vilagos volt, most viszont mar 8 fele sotetedik. Ma este egy masik ettermet valasztottam a Mainzi foteren (igazan hangulatos, kicsit Horvatorszaghoz hasnlot a sok kinti vendeglovel - de egyedul elegge unalmas). Szabad hely alig volt, igy gondoltam hogy biztos jo. Eloetelnek "pizza csigat" ettem - sonka, sajt es paradicsom pizza tesztaba tekerve, nagyon finom volt. Azt viszont nem gondoltam hogy ekkora adag es ennyire laktato - igy kenytelen voltam modositani a foetelt, steak helyett rendeltem meg egy eloetelt. A tinta halat nehezen tudtam megenni, de nem volt szivem otthagyni - igy ismet jol fog esni a seta hazafele.

      Cafe Extrablatt Mainz  

No comments: