Monday, June 25, 2012

Mainz Johannisnacht fesztival

Mainzban minden evben unneplik a leghosszabb napokat - Johannisnacht fesztival neven - igy az egesz belvaros es a "rakpart" televan mindenfele arussal, szinpaddal, kajaldaval, borozoval, sorozovel es kulonbozo vasari attrakciokkal. Pont ma van az utolso nap, igy habar elegge faradt voltam a hosszu nap miatt, a sok ules utan jol esett a lodorges. Rengeteg finomsagot lehetett kapni - lattam langos bodet is, de a faszi nem igazan tudott Magyarul mert mar itt szuletett. A legjobban a nagy grill tetszett - de vegul a steak house mellett dontottem ahol kivalo volt a hus. Melinda es a gyerekek nagyon elveztek volna az egesz banzajt - egyedul kicsit unalmas volt - nagy valoszinuseggel jovore eljovunk egy hosszu hetvegere. Az est fenypontja a tuzijatek volt a Rajna felett - amit tokeletesen lattam a szobambol :)

           
           

2 comments:

Marianne said...

vegul ettel langost

Nicholas said...

Nem, vegul nem ettem - jol laktam a hussal :))