Tuesday, May 22, 2012

Mainz - Kubai etterem

Legutobb amikor Mainzban voltam par hete a Heiliggeist Etterembe - hazafele kiszurtam hogy van egy Kubai etterem is a szallodatol nem messze. Gondoltam hogy majd legkozelebb kiprobalom. Kivulrol nem tunik tul nagy szamnak, belul viszont igen hangulatos bar resze van. Mivel meg most is 25 fok felett van, igy inkabb a erkely mellett dontottem. A valasztek boseges volt, de mivel Kubai kajat meg nem ettem, igy igazabol nem tudtam hogy mit erdesemes kiprobalni. Vegul a "Ropa Cubana"-t valasztottam, ami nagyon finom volt.

Kinezetre egy kicsit az Argentin Bocado etterem-hez hasonlitott ahol jo egy honapja voltam. Itt viszont a teszta teljesen mas volt - olyan reteges - a toltelek pedig csirke, sonka, kulonbozo nyers zoldsegek es csilis szosz, ami igazan finom volt - de szerintem holnap is csipni fog. A valasztekok kozott rengeteg kulonbozo koktel es Kubai rum volt - kozte 7 es 12 evesek is. De mivele meg estere van par ora munkam, igy jobbnak lattam hogy nem kostolgatok - majd legkozelebb :)

     

No comments: