Friday, March 16, 2012

Allgau - hosszu hetvege

Az utobbi idoben eleg sokat utaztam - Mainz, Saalfelden, London, Mainz, stb - igy alig voltam otthon. Gondoltam hogy szervezek egy meglepetes hetveget valahol nem messze - vegul a Hofgut Kurnach mellett dontottem ami 810 meter magason fekszik 170 km-re Munchentol. Mai napot kivettem szabadsagra, de azert egy integracios megbeszeles becsuszott - szerencsere igy is tudtunk menni Daniert fel 2-re, 3-ra pedig mar megis erkeztunk - Dani folyamatosan vigyorgott milyen jo lesz a hetvege.

A helyseg csodalatos, annak ellenere hogy 20 fok volt napkozben, meg mindig vannak hofoltok a szalloda kornyeken. A gyerekek reklamaltak hogy miert nem ok alszanak a galleriaban - mondtuk hogy igy jobb es kesz :) Erkezesunk utan a gyerekek termeszetesen medencezni akartak menni, amit nagyon elveztek. Vacsorara boven volt valasztek - Daniek spagettit, tejberizst - majd fagyit ettek. Nagyon tetszik Nekik hogy agybol nezhetik a TV-t (megertettek hogy jobb Nekik lent aludni) - mi pedig a bar-t elvezzuk. Honap is jo ido lesz, valoszinuleg korulnezunk Lindauban.

           
        

No comments: