Saturday, June 11, 2011

Grillezes es borkostolo

Munkahelyi projekt miatt egy kicsit maskepp alakul a hetvge mint ahogy elterveztem. Mai napra jutott jo par ora munka - amit sikeresen megcsinaltam delutan - igyekeztem hogy a keso delutani napsutest meg lehessen elvezni. Gyuri pacolt csirkemellet egyedi pacban, Csaba hozott par uveg finom bort - mig en csinaltam ket kulonbozo toltott gombat (Mozarella es Trapista sajt volt benne).

Eloszor a 2003-as Gere Cabernet Sauvignon-t bontottuk fel, nagyon finom volt. Kozben elkezdtuk a grillezest, raadasnek meg volt kolbasz es csevapcsicsa is. Krumpli es salata is volt boven - mindenki jol lakott es minden nagyon finom volt, fagyinak mar nem is maradt hely. Masodik bor egy 2002-es Primarius szekszardi - ez is kituno, kivancsi vagyok mi lesz a hamadik. Az est nem lesz tul hosszu, holnap reggel koran indulok vissza - munkam masodik fele meg hatra van amit csak holnap tudok megcsinalni.

            
   

1 comment:

Marianne said...

Hm yam, yam