Sunday, May 29, 2011

Schloss Thurn - Szabaido park

A het elejen volt akcio az egyik kozeli vidamparkba - Schloss Thurn - igy vettem egy csalasi jegyet 20 Euroert (55 helyett). Gyerekek nem tudtak hogy megyunk valahova a hetvegen, csak reggel kozoltuk veluk miutan kipihentem a tegnapi Whiskey kostolot... Az ut csak masfel ora volt - es mivel reggel 9-kor mar sikerult elindulnunk, igy forgalom se volt. A vidampark nagyon hangulatos volt - gyerekek nagyon elveztek.

Eloszor Danival egy hidon mentunk at ami alatt az ember sulya miatt majdnem a vizig sullyedt- Daninak nagyon tetszett. Eztutan kovetkeztek a kulonbozo vasutak es csuzdak - nekem leginakbb a "vizi" dodzsem tetszett. A hullamvasuton tobbszor is voltunk, Bianka nagyon elvezte. Delutan megneztuk a "lovagi tornat" - Daninak koszonhetoen a "rossz" oldalon ultunk, de igy is nagyon elveztuk-bar a Melindanak egy kicsit lelkifurdalasa volt,mert soha nem volt meg "rossz" oldalon.. Termeszetesen a gyerekek fagyit is kaptak (nekem sikerult magamat tartoztatni, igy csak hazaerkezes utan ittam sort). Dani es Bianka is rendesen elfaradtak, igy abszolut nem kellett Oket ringatni, nagyon hamar elaludtak.

            
            
            
            
            

2 comments:

Marianne said...

I like the iron outfit!

Nicholas said...

Dani liked it a lot as well :)