Wednesday, March 16, 2011

Tai Pan - Oriental etterem

Lassan kezdenek elfogyni az ettermek a szalloda kornyeken ahol meg nem voltam – igy ma este az internet segitsegevel talatam meg ezt a kozeli ettermet. Leginkabb kinai etelek kozott lehetett valasztani, de volt koztuk Tai es Vietnami is. Eloetelnek tengeri dolgokat ettem – kagylo, rantott rak, hal tesztaban es rakkal toltott tavaszi tekercset. A foetel valasztek pazar volt – elso tanyert kulonbozo tesztaval es husokkal pakoltam meg (barany, csirke, marha es diszno). Azt mar elore lattam hogy vagy a desszertrol kell lemondanom vagy a tobbi finomsagrol – vegul a desszertol mondtam le (volt fagyi, kulonbozo zselek es gyumolcs – a gyumolcsot majd reggelinel bepotolom). Utolso tanyert rizs korettel raktam meg, majd edes-savanyu kacsat, palcikas husokat es bordat valasztottam melle. Minden nagyon finom volt, szerintem nem utoljara vacsoraztam itt.

            

No comments: