Thursday, October 21, 2010

Amersham - Artichoke etterem

Mai nap volt a leghosszabb ha minden igaz - reggel koran keles hogy az ember befejezze a “hazi faladatot” (5 perces eloadas mindenki + video kamera elott tok idegen temarol, ami egesz jol sikrult – leszemitva a befejezest), majd 6:30-as reggeli a tobbiekel. Egesz nap tele informacioval es kulonbozo feladatokkal, mire vegeztunk, mar fel nyolc volt – es csak ezutan kovetkezett a csapatepito „jatek“. Az elozoekhez kepest, uj rekorddal nyert a mostani csoport – gondolom nem kis kozbejatszas volt hogy mindenki mar nagyon ehes volt.

Vacsorara a szemkozti ettermet foglaltak le, ami az egyik legjobb etterem Angliaban szavazatok alapjan. Az egesz etterem a mienk volt – 3 asztal, osszesen 20 szemely reszere. A vacsora nagyon finom volt, ugyan ezzel a velemennyel lennek ha nem lettem volna tok ehes. Eloetelnek rakot kaptam marha hussal (ilyet meg soha nem ettem - mind a kettot szeretem kulon) eszembe se jutott volna kombinalni a kettot, az meg plane hogy ilyen finom! Fo etelnek jott a termeszetes marha, ami hibatlanul volt elkeszitve. Desszertnek a sajtos tanyert valasztottam – ami kifejezetten jol esett a remek vorosbor mellett. Egyetlen egy gond van – mire vegeztunk a vacsoraval, ejfelm elmult – igy ma se lesz sok ido alvasra mert holnap ismet 6:30-as reggelivel kezdunk…

         

No comments: