Wednesday, July 14, 2010

Terdmutet - vegre!

Tegnap amikor eljottem a korhazbol, mondtak hogy majd este hivnak, de ha nem hivnak akkor se egyek semmit 8-ig. Vegul mar majdnem fel 9 volt amikor hivtak es szinte feluton voltam munkahelyem fele. Korhazba erkezesem utan rogton kerdeztem hogy mikor lesz a mutet - amire delet valaszoltak. Vegul fel 11 utan jottek egy kicsivel hogy ido van - epp hogy volt par percem hogy elmentsem a munkamat es kukdjek SMS-t.

Altatas elott jottek a szokasos vizsgalatok, EKG, vernyomas, stb. Mire odaig jutottunk hogy elaltattak, kb fel 12 lehetett. Az egesz mutetre nem emlekszem semmit, csak arra hogy valamivel 2 utan ebredtem. Egy darabig megfigyeles alatt tartottak, majd 3 fele visszatoltak a szobamba. Sajnos meg kell bo egy orat varnom hogy ihassak - pedig mar vattat kopok. Estere kaptam par pirulat, gondolom fajdalom csillapitok a biztonsag kedveert.

     

No comments: