Friday, June 18, 2010

Terdszallag szakadas

Mint mar irtam, mult heten voltam foci edzesen ahol sikeresen hazavagtam a terdemet. Ezen a heten tobbet jartam orvosokhoz mint az elmult 10 evben osszesen. Az egesz mulatsag hetfo delutan kezdodott, ahol ultrahanggal megallapitottak hogy MRI-re kell mennem kedden. Addig is kaptam egy jarokeretete, amibe kicsit robokopos kinezete van a labamnak. Termeszetesen kaptam szurit keszletete is hogy ne legyen trmobozisom, ezt Melinda adja be minden este :)

Maga az MRI az fel ora alatt meg volt, baromi hangos volt maga a gep. Kb olyan hangja volt mint egy legkalapacsnak - meg jo hogy adtak fulvedot az idore. A vizsgalat vegen kaptam 4 darab A3-as papirt tele kis kepekkel, es egy CD-t amin rajtavan minden. Maga a CD tok jo, lehet mozgokepet csinlani, nagyitani es forgatni a terdemet. Csak az a baj hogy nem ertek semmit az egeszbol.

Csutortokon aztan kozolte a doki hogy teljes szakadas van az elulso keresztszalagon es a belso meniszkuszon pedig fuggoleges szakadas viszintes szakadasokkal. Igazan meg ezt se ertem igazan, de magyarra leforditva operalni kell. Igy ma ismet voltam korhazban. Viszonylag gyorsan vegeztem, Julius 8.-an lesz majd a mutet. Allitolag 6 het mulva mar rendesen tudok jarni, igy pont jol jon ki hogy meg a Floridai szabadsag elott nagyjabol rendbejovok.

           

No comments: