A BMW-nek meg December kozepen lejart a leasingje, de mivel az uj auto csak most keszult el - igy egy kicsit tovabb elveztuk a regit. Bo ket ev alatt 43,324 kilometert sikerult belerakni - semmi problema nem volt vele (kiveve a tuzijatekos eset - aminek meg most is latszik a nyoma). Egy dolog fog csak hianyozni - a terkep/muszerfal kivetites a szelvedore (Audinal sanjos meg nem lehet kapni).
Az Audi Q5 elso ranezesre joval kissebbnek tunik - de a latszat csal a magassag es a rovidebb motorhazteto miatt. Az Audi Q5 21.4 centivel rovidebb, de viszont 3.4 centivel szelesebb es 16.2 centivel magasabb. Melinda szovatette hogy ennek kicsi a csomagtartoja - pedig 540L az boven tobb mint az 500L amit a BMW-be lehetett pakolni :) Igazabol kek szinut szerettem volna - de vegul kiegyeztunk a Daytona Szurke Perleffekt (gyöngy) szinben, S-Line felszerelesben. A bezs belso jobban feldobta a BMW-t, de szerintem a feket bor is szep - raadasul a gyerekek miatt kevesbe latszik majd a kosz (a vaku miatt kicsit szurkesnek tunik - de valojaban fekete). Egyenlore szokatlan a magas ulespozicio, de a kilatas a forgalmora sokkal jobb. A navigaciohoz es a tobbi kutyuhoz (merevlemezes MP3 lejatszo, sav-elhagyo figyelmezteto, csomagter atalakitas, stb) meg egy kis ido kell hogy megszokjam, de egyszerunek es jonak tunnek az extrak. Mar alig varom hogy menjunk sielni es egy hosszab uton is kiprobalhassam :)
No comments:
Post a Comment